Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку.
Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення товару Неналежної якості:- Зателефонуйте за номером, та повідомте про намір повернути оплачений товар: +380660908796
Напишіть лист на пошту, в якому повідомте про намір повернути оплачений товар: my-apple@gmail.comПісля цього з вами зв'яжеться наш менеджер з повернення та обміну товару.
Процедура обміну та повернення товару здійснюється офіційним посередництвом компанії "Нова Пошта"
Надіслати товар для обміну або повернення можна на відділення:- Київ
- Нова пошта №6
- Євгенія Дишлюк
- Номер телефону: +380660908796
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Послуги перевізників за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3-х робочих днів.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.