У разі, якщо товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися в магазин, в якому ви придбали цей пристрій або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити по тел.
+38 066 090 87 96 (щодня з 10.00-19.00, дзвінки за тарифами оператора). Умови гарантійного обслуговування
Якщо ваш виріб дозволяє збереження комп'ютерних програм, даних та іншої інформації, Вам необхідно періодично створювати копію інформації, яка міститься на жорсткому диску пристрою або на іншому носії інформації, щоб захистити вміст. Перед доставкою на гарантійне обслуговування ви відповідальні за створення окремої резервної копії контенту і відключення паролів. Можливо, що зміст вашого носія інформації буде втрачено під час гарантійного обслуговування.
Під діагностикою слід розуміти програмно-апаратне внесення конструктивних змін. СЦ не несе відповідальність за пошкодження або втрату програм, даних або іншої інформації, яка зберігається на носії, або на будь-який інший частині виробу, яке обслуговується. Пристрій, який відправлено на гарантійне обслуговування буде повернуто Вам із заводськими налаштуваннями і готовим до завантаження оновлення. Ви є відповідальними за перезавантаження всіх інших програм, даних і паролів.
Відновлення і перезавантаження програм і даних користувача гарантією не охоплюється.
Програмна активація виробів Apple може бути виконана Продавцем до моменту продажу з метою перевірки якості виробу. На умови і терміни гарантійного обслуговування це не впливає.