Сервісне обслуговування
Ми справжні фанати Apple, і впевнені в якості та надійності наданих до продажу пристроїв. Але яким би ідеальним не був пристрій, завжди є ризик виникнення несправностей в роботі техніки. Саме тому в сервісних центрах My-Apple працюють кращі фахівці з багаторічним досвідом роботи, які забезпечують краще в Україні гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки Apple.

Обираючи Apple, ви можете бути впевнені в якості техніки, яку обрали, а завдяки фахівцям наших сервісних центрів ви можете бути впеdнені в якості наданих у разі необхідності послуг ремонту та/або сервісного обслуговування.

Безумовно, на всю придбану в магазині My-Apple техніку, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". При цьому, звертаємо вашу увагу на те, що гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
  • використання обладнання не за призначенням;
  • невірної або недбалої експлуатації обладнання, транспортування, порушення умов і правил експлуатації, в тому числі в результаті впливу високих або низьких температур, електромагнітного випромінювання, високої вологості, запиленості і т.д.;
  • потрапляння всередину корпусу рідини, комах та інших сторонніх речовин, істот і предметів;
  • механічного пошкодження обладнання;
  • несанкціонованого тестування або ремонту, а також спроби зміни конструкції обладнання, «в тому числі не уповноваженою особою або організацією»;
  • у випадках з недоліками роботи обладнання, пов'язаних з незадовільною роботою мережі, зоною її покриття, а також умов ландшафту місцевості або забудовою;
  • відсутності оригінальної упаковки та/або чека, що підтверджує придбання пристрою в магазині My-Apple.

Звертаємо вашу увагу на те, що відсутність зазначених вище порушень та можливість гарантійного ремонту, остаточно визначається сервісним центром тільки після діагностики обладнання.
Гарантійне обслуговування
У разі, якщо товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися в магазин, в якому ви придбали цей пристрій або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити по тел. +38 066 090 87 96 (щодня з 10.00-19.00, дзвінки за тарифами оператора).

Умови гарантійного обслуговування
Якщо ваш виріб дозволяє збереження комп'ютерних програм, даних та іншої інформації, Вам необхідно періодично створювати копію інформації, яка міститься на жорсткому диску пристрою або на іншому носії інформації, щоб захистити вміст. Перед доставкою на гарантійне обслуговування ви відповідальні за створення окремої резервної копії контенту і відключення паролів. Можливо, що зміст вашого носія інформації буде втрачено під час гарантійного обслуговування.

Під діагностикою слід розуміти програмно-апаратне внесення конструктивних змін. СЦ не несе відповідальність за пошкодження або втрату програм, даних або іншої інформації, яка зберігається на носії, або на будь-який інший частині виробу, яке обслуговується. Пристрій, який відправлено на гарантійне обслуговування буде повернуто Вам із заводськими налаштуваннями і готовим до завантаження оновлення. Ви є відповідальними за перезавантаження всіх інших програм, даних і паролів.

Відновлення і перезавантаження програм і даних користувача гарантією не охоплюється.

Програмна активація виробів Apple може бути виконана Продавцем до моменту продажу з метою перевірки якості виробу. На умови і терміни гарантійного обслуговування це не впливає.
Гарантія не буде виконана у наступних випадках:
  • пристрій було відкрито, модифіковано або відремонтовано особою, яка не є представником СЦ, якщо прилад відремонтовано з використанням несанкціонованих запасних частин або в разі, коли серійний номер виробу був видалений, стертий, затертий, змінено або він є не розбірливим;
  • змінилося функціональне призначення пристрою або компонента без письмової згоди Apple;
  • пристрій піддавався впливу зовнішніх факторів (наприклад, корозія, окислення і ін.) Або пристрій знаходився поза дозволеним виробником діапазону температури, вологості та ін., який вказаний в технічній специфікації або на нього проливалася їжа або рідина, якщо на нього виливали хімічні речовини ;
  • пристрій передано в СЦ не в повній комплектації, а саме без коробки і гарантійного талона;
  • пристрій передано в СЦ прив'язаним до особистих даних (а саме iCloud), паролем на пристрої;
  • час знаходження пристрою в СЦ не враховується в разі прив'язки до облікового запису iCloud. Звіт часу знаходження пристрою в СЦ починається з дня, коли пристрій було відв'язатися від облікового запису iCloud.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
  • на аксесуари (навушники, кабель, зарядні пристрої);
  • на витратні матеріали, наприклад: акумуляторні батареї, крім випадків, коли пошкодження виникло через дефект матеріалу або дефекту виробника;
  • косметичні ушкодження, включаючи, крім всього іншого, подряпини, вм'ятини і зламані деталі портів;
  • пошкодження, що виникли використанням виробів інших фірм;
  • на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом з виробом;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою пристрою.